מערכת ניהול איכות מתקדמת – במקום ניירת, טבלאות אקסל או מערכות מיושנות אשר לא מספקות מענה מקיף, כגון ניהול סיכונים, דרישות כל דין ושימור ידע, עברו למערכת חדשנית לניהול איכות ועמידה בתקן ISO 9001:2015.
המערכת תעזור לכם לחסוך זמן, כסף ולמנוע טעויות אנוש.

המערכת פותחה על ידי חנן מלין בשיתוף חברת טופ סולושנס.

  • המערכת מאפשרת ניהול ממוחשב לתהליך האיכות על פי תקן ISO-9001:2015 עם יכולת הצגת עמידה בתקן אל מול מבדקים חיצוניים.
  • במערכת, מובנה מודול ניהול משימות, כך שכל משימה משויכת לאדם הרלוונטי בארגון תוך יכולת עדכון ומעקב אחר ביצוע המשימות במועד ובצורה אפקטיבית.

 

יתרונות המערכת

  • דשבורד ניהולי, כולל מחולל גרפים מובנה
  • עבודה בענן מכל מקום
  • חיבור לאופיס ולמיילים-עבודה בסביבה טבעית של משתמשי המערכת והקצה
  • תמיכה בהיררכיה ארגונית
  • מענה מלא משלב התכנון ועד הביצוע, כולל מעקב ובקרה על כל שלב
  • מנגנון התראות ותזכורות גמיש

פתרון מקיף המאפשר ניהול, מעקב ובקרה על תקן ISO-9001:2015

  • יעדים ומטרות:

    מצפן ארגוני להשגת המטרות והיעדים של הארגון. באמצעות תכנית עבודה ממוחשבת המכילה יעדים ומטרות הארגון, כולל דשבורד ניהולי.

  • הקשרי הארגון:

    כרטיס פרופיל הארגון כולל מבנה ארגוני, זיהוי מחזיקי העניין ודרישותיהם, גבולות מערכת האיכות, טבלת תהליכים מרכזיים בארגון.

  • המשאב האנושי:

    מאפשר בחירת העובדים המתאימים, הדרכתם והסמכתם. במערכת מובנה: תיק עובד, זיהוי צרכי הדרכה, תוכנית הדרכות/הסמכות, מעקב אחר חידוש הסמכות.

    ידע ארגוני – זיהוי ושימור הידע הכרחי להפעלת תהליכי הארגון

  • רכש חומרי גלם ושירותים:

    הגדלת הסיכוי לקבלת מוצרים/שירותים איכותיים מהספקים לאורך זמן. ניהול: תיק ספק, אישור ספק, אישור הזמנת רכש, ניהול סיכוני רכש, הערכת ספקים.

  • רצפת ייצור / שירות:

    מאפשר מעקב וניהול תחזוקת ציוד (מונעת/שבר), בקרת מכשירי עבודה.

    כיול מכשירי מדידה – המערכת מאפשרת מעקב אחר כיול מכשירי המדידה ע”י מעבדות מוסמכות.

  • טיפול במוצר/שירות לא מתאים:

    ועדת הנצלה (MRB)

    מעקב אחר החלטות הועדה

  • מבדקים פנימיים:

    ניהול תכנית מבדקים, רשימות תיוג, דוחות מבדק, מעקב אחר ביצוע פעולה מתקנת בממצאי המבדק.

  • ניהול סיכונים והזדמנויות:

    המערכת מאפשרת זיהוי הערכה והפחתה של סיכונים לרמה הקבילה באמצעות מטריצת סיכונים ובדיקת אפקטיביות.

  • סקר הנהלה:

    מאפשר קבלת החלטות ברמה אסטרטגית בכל נושאי ניהול האיכות.
    במערכת מובנה מנגנון למצע לדיון, תבנית סקר הנהלה כולל סדר יום, משימות והחלטות.
    מעקב ביצוע במועד ובצורה אפקטיבית.

  • סקר חוזה:

    משלב דרישה ואפיון צרכיי הלקוח ועד להזמנה הסופית
    וכך הארגון מוודא מראש כי הוא ערוך לספק ללקוח את מה שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, באיכות ובמחיר המוסכמים.

  • דרישות כל דין:

    זיהוי חוקים רלוונטיים והבטחת עמידה בהם כולל גישה למאגרי מידע חוקים/רגולציות, קישור נוהל למעקב ובקרה.

  • תכנון ופיתוח:

    משלב התכנון ועד למעבר מפיתוח לייצור, מאפשר הבטחת פיתוח מוצרים שיתנו מענה מלא לדרישות וציפיות לקוחות.
  • ניהול פניות ותלונות:

    שביעות רצון לקוחות, טיפול בתלונות ובפניות כולל פעולה מתקנת, מאפשר מתן מענה מספק ללקוחות לא מרוצים.

  • ביקורת:

    זיהוי מוקדם ומעקב אחר אי התאמות, בביקורת קבלה, בתהליך וסופית.

  • פעולה מתקנת:

    זיהוי סיבות שורש לאי התאמות וקביעת פעולות למניעת הישנותן. משלב תכנית המבדקים ועד לבדיקות האפקטיביות .

  • רכוש לקוח:

    זיהוי, סימון, ביקורת קבלה, מעקב כיול, דיווח על אבדן או נזק.