מי אני?

שמי חנן מלין, נשוי באושר ואב גאה לשלושה ילדים מקסימים
החזון שלי – לשנות את העולם!
מכיוון שאני לא תמים, ברור לי שאני לא יכול לשנות את העולם לבד.
לכן כל יום אני עובר מארגון לארגון ו”מדביק” את המשתתפים בהרצאות שלי ב”וירוס” האיכות.
בסוף יהיו בארץ מספיק אנשים מצויינים, וביחד נעשה את המדינה הזו למקום הרבה יותר טוב.

איך אני עושה זאת?

אני מגייס את הכישרון ליצירתיות והומור שנולדתי איתו וטיפחתי עם השנים, ובעזרתו אני לוקח נושאים משעממים ומעביר אותם בהדרכות חווייתיות עם הרבה הומור וכיף.

מה הופך אותי למומחה?

  • CQE מהנדס איכות, מוסמך על ידי האיגוד האמריקאי לאיכות
  • בוגר לימודי תעשייה וניהול
  • 34 שנות ניסיון בהדרכה
  • 20 שנות ניסיון בעבודה כמנהל איכות בארגונים שונים
  • 6.5 שנים עורך מבדקים בכיר באגף איכות והסמכה של מכון התקנים הישראלי
  • 1000 מבדקים בארבע יבשות שונות
  • 6 שנים המדריך הראשי של מכון התקנים הישראלי
  • 30 שנים חבר האיגוד הישראלי לאיכות
  • 12 שנים סגן יו”ר האיגוד הישראלי לאיכות
  • 24 שנים חבר בכיר באיגוד האמריקאי לאיכות
  • E.F.Q.M – Journey to Excellence
  • N.L.P – PRACTITIONER
  • שופט
    18 שנים בתחרות הפרס הלאומי לאיכות
    – 13 שנים בתחרות פרס איכות ומצוינות בגליל
    – 5 שנים בתחרות צוותי שיפור בישראל
    – 3 שנים בתחרות חדשנות בינלאומית
    – שנתיים בתחרות תהליכי שיפור ומצוינות רב זרועית – צה”ל

איך אני יכול לעזור לך?

לכל ארגון יש מטרות שלשמן הוא קיים. המטרות יכולות להיות מגוונות, החל ממקסום רווחים לאורך זמן, דרך בריאות הציבור וכלה בביטחון המדינה.
בהרצאות שלי אני עוזר לארגון להשיג את המטרות שלו ובכך לעזור לו להרוויח יותר כסף בפחות זמן ועבודה.

איך אני עושה את זה?

במהלך 30 שנות עבודתי ביקרתי באלפי ארגונים בארץ ובעולם,
הן במסגרת החברה הישראלית שלי – שיא האיכות בע”מ הקיימת 16 שנים,
והן במסגרת החברה הבינלאומית שלי BPC (HK) LTD הקיימת 11 שנים ופועלת ב-22 מדינות בעולם.

ישנם 5 סיכונים עיקריים המונעים מארגונים להשיג את מטרותיהם. בהדרכות החווייתיות שאני מעביר אני מקנה למנהלים ולעובדיהם בארגון כלים יישומיים למניעת הסיכונים הללו.

את ההרצאות אני מעביר בצורה ייחודית תוך שילוב הומור, הפעלות וסיפורים מניסיוני האישי.

שינוי תפיסה של משתתפי ההרצאות מובילים לשינוי ההתנהגות שלהם, שמוביל לשינוי בתוצאות.

לחיצה על כל אחד מהכלים תפתח בפניך הסבר מפורט לנושאים אותם אני מלמד בהרצאות שלי.

הסיכוןהתוצאותהכלים למניעה
הארגון יספק ללקוחותיו מוצרים ו/או שירותים לא איכותיים• אובדן לקוחות
• הפסד הכנסות
• תלונות לקוחות
• ירידה במכירות
• תביעות משפטיות
• פגיעה במוניטין
√ תקן ISO-9001:2015 – דרישות למערכת ניהול איכות בארגוני ייצור ושירות.
√ תקן AS-9100:D – לארגונים בתחומי התעופה, חלל ותעשיות ביטחוניות.
√ תקן ISO-13485:2016 – לארגונים בתחום הציוד הרפואי.
√ תקן ISO/TS-16949:2009 – לארגונים בתעשיות הרכב.
הארגון יפגע באיכות הסביבה
(זיהום האוויר / המים / הקרקע)
• קנסות
• תביעות משפטיות
• עלייה בתשלום פרמיות הביטוח
• פגיעה במוניטין
√ תקן ISO-14001:2015 למערכת ניהול סביבתי
פציעה ומחלות מקצוע של עובדים בארגון• פגיעה בעובדים
• פגיעה במשפחות העובדים
• תביעות משפטיות
• קנסות
• פגיעה במוניטין
• עלייה בתשלום פרמיות הביטוח
√ תקן ISO-45001:2018 למערכות ניהול בטיחות ובריאות בתעסוקה
הארגון לא יהיה קשוב לצרכים ולציפיות של הקהילה בה הוא פועלבעלי זיקה לארגון יפעלו נגד הארגון, דבר שיגרום להפסדים כספיים ופגיעה במוניטין של הארגון.√ תקן ת”י 10000:2013 למערכת ניהול אחריות חברתית
√ תקן SA-8000:2014 למערכת ניהול מחויבות חברתית.
√ תקן ISO-26000:2010 – הנחיה לניהול אחריות חברתית
חדשנות או למות• העדר חידושים במוצרים ושירותים – תאבד את השוק
• המתחרים יפתחו מוצרים / שירותים משופרים
• ירידה במכירות
• אובדן הכנסה
• חוסר רלוונטיות למשקיעים
סודות החשיבה היצירתית