בלאדי מרי

באחת מטיסותי לניו יורק ישבתי במחלקת עסקים ולידי ישב נוסע בחליפת שלושה חלקים. הגיעה דיילת, הציעה לו לשתות והוא ביקש שתמזוג לו בלאדי מרי. הדיילת לקחה כוס פלסטיק חד פעמית והחלה למזוג לתוכה בלאדי מרי. בעודה מוזגת המשקה התחיל ליזול מתחתית הכוס וללכלך את החליפה של הנוסע. הדיילת התנצלה, הביאה ניירות ניגוב ואמרה לנוסע שחברת הטיסה תשלם עבור ניקוי החליפה ותפצה אותו. הנוסע סרב ואמר שוב ושוב שלא קרה כלום ואין צורך בפיצוי. לאחר שהדיילת עזבה את המקום ניגשתי אליו ואמרתי לו שאני לא מבין מה הבעיה, הרי נגרם לו נזק ומן הדין שהחברה תפצה אותו. מדוע הוא כל כך מסרב?

 

התשובה שלו הפתיעה אותי:

 

“אתה יודע איזו חברה מייצרת את הכוסות האלה?

 

זו חברה שלי.”

 

אם אנחנו מייצרים מוצרים לא איכותיים, בדרך כזו או אחרת זה יחזור אלינו.